måndag 4 augusti 2008

Avresedag

Tja...då var det dags.
Om några timmar lämnar vi hemmet för en resa(mot okända mål)
Ikväll kommer vi att träffa D.s vän i Karlstad och sova över där.
Mannen den händige,roliga och chockerande,har under flera dagar tagit upp en ort han gärna vill besöka.
Till saken hör att detta resmål är känt för att endast kvinnor vill besöka.

Samtal tidigare idag.

-Du Marit! Nu har jag hittat det på kartan!
-Vikke då?, undrar jag förstrött.
-Men! ULLARED såklart, vi sa ju att vi skulle åka dit. Jag behöver nya T-tröjjor.
-Ahh...Ullared...
- Ja, det ligger på vägen ner mot Danmark. Det blir väl bra?!
-Mm D, Det blir bra med Ullared, bara jag får passera Löddeköpinge.
-Deal!(mannen den händige är mer än nöjd för han ska få se sitt kära Ullared...ÄNTLIGEN som Fylking sa.)

Later
Marit

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mäh ska du åka till löddeköpinge utan mig :-o :-D // P

Anonym sa...

,,,,det där med Löddeköpinge brings mi back,,hur blev det egentligen med den resan,,,blev den å´??